fredag 25 september 2009

Härliga fredag....

Vilken vecka det har varit. Kul men fullt upp till tusen. Har jobbat över två dagar och städat på ponde och sånt. Så i dag är jag ledig. Gud vad skönt. Tänkte ta sovmorgon och
låta gubben skicka ungarna på skolan. Och bara ta det lugnt. Ha hur kunde jag tro att det skulle gå vägen. Klart ringer telefonen 06:10 och det var grannen som bara vill upplysa mig att den lilla prickiga saken var UTANFÖR hagen. Suck, bara att hoppa i kläderna och ta in han. När ungarna åkt till skolan och jag har satt på te och skulle just slå mig ner ringer det igen......... Då var Tula utanför... Då åkte alla in i vinterhagen. Där får de vara nu..................... Som man bäddar får man ligga.....
Nu ska jag kasta i mig frukost och blåsa och hämta hö, sen hem och rida innan grabbarna kommer hem från skolan.






Min fina korgstol som jag hittade som nån galning skulle kasta bort. Lite vit färg på och den blev som ny.. Den har flyttat sovrummet mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar