tisdag 15 september 2009

Onsdag




Full rulle hela dagen som vanligt.... Bra jobbat Anki..........


I veckan MÅSTE jag ta det där jäkla samtalet som jag har skjutit upp för läng nu. Men vad jag försöker komma i från. Måste måste, jag hatar alla måsten......


Jo en tipsade mig om ett jobb som hade gett bra med pengar och det behöver man alltid.... Men jag trivs så himla bra där jag är. Men pengar Anki pengar då kan jag bygga det nya badrummet....... Kanske en ny vagn... Det du gubben............


Ska jobba kväll och hade behövt hämta hö men det är bara att glömma att jag hinner det.. Sitter och väntar på att hovis ska komma och sko lilla Ella. Ska springa och hämta henne från hagen. På tal om hage så måste jag flytta hästarna till ny hage och då måste jag bygga en ny. Hm hade behövt flera timmar på dygnet.... Men Sandra har lovat att fixa hagen senare i dag. Super tack för det....


Nä nu måste jag dra över golven en snabbis med. De ser för hemska ut. Jo just det i kväll kanske det händer lite här hemme... Fast gubben vet inte vad och han lär inte gilla det... Förlåt men jag kunde inte hålla mig. Vad glad han ska bli på mig då................


Stackare vad han får stå ut med FAST han visste vad han gav sig in på.........Helt frivilligt...*ler*


Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar