tisdag 8 september 2009

Ja nu är det IDOL igen...

Sitter och kollar på Idol som börjat igen. Det är ju så himla kul.... Stackare som ställer upp.
Dagen har varit ganska lugn, slutade vid 12 idag. Var helt slut och kastade mig på soffan och drog filten över mig. Sov säkert i 2 tim i sträck helt väck. Men skönt var det. Precis vad jag behövde.
Känns som att jag fick massor av energi ( ett kort tag i alla fall)...........
Tog en promenad med hunden och grabbarna cyklade. Passade på att fota lite vid stugan i skogen där hästarna går på bete. Tänk att bo där. Då skulle jag direkt ha ankor som simmade runt. Kanske men bara kanske några gäss men bara om de var snälla.....

1 kommentar:

  1. vi levererar herbert o hubert eller vad fan dom nu heter t dig på en gång=) innan du hinner ändra dig=)

    SvaraRadera