tisdag 15 september 2009

Åh nej inte igen


Då vare det dags igen. Känns som att jag håller på att bli sjuk igen. Halsen värker och är täppt i näsan och skallen dunkar. Har absolut inte tid eller ork med det nu. Har en super stressad och jobbig vecka framför mig. Är helt slut i dag. Har jobbat som vanligt. Måste hämta hö i veckan helst i dag. Kul att biljäkeln inte går att dra med. Och som att jag har bokat nått hö då. Hm bra planering Anki. Måste ta itu med det i morgon. Skall jobba kväll i morgon och torsdag blir det kvälls jobb igen, möte på kvällen. När tusan ska jag hämta hem hö.


Jag hoppas rörmokaren kommer i veckan s man kan få lite ordning nån gång. På torsdag har jag fixat en som tar hand om golven på vindan. Nicke kommer inte att bli glad på mig, han vill att vi ska vänta....... På vad, jag blir tokig nu måste det hända något....................


Måste försöka gå sova så jag blir piggare, försöka i alla fall. Är helt slut men kan inte sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar