söndag 6 september 2009

Söndag igen



I dag var jag ut och rida med Tula. Det var jätte härligt att ta sig i väg på tur. Sandra och Cleo följde med. Vad jag saknar att ha orken att fara ut och rida. Jag var helt slut innan jag hade sadlat henne. Men jag ville så himla gärna rida. Det var bättre när jag satt upp. Men efter kom huvudvärken tillbaka värre en värst. Bara att kasta sig på soffan under filten.
I veckan blir det många beslut som måstes fixas. Det blir tufft att klara av de men jag måste...... Kommer att kännas bättre efter.
Vad ska det bli av mig egentligen




Ja då var det söndag igen. Hm helgen går för fort. Jag har inte orkat göra hälften av det jag hade planerat ens. Måste sluta planera in en massa. Blir bara tok stressad över det sen.
Jag kände redan i fredags att det kommer att bli en tung helg, hade värsta trycket över bröstet och kunde inte varva ner när jag kom hem.
Tvingade mig själv att kasta mig på soffan och somnade säkert i två timmar där. Det var just det jag behövde. I lördags målade jag fönsterna till trappen och sprayade lite grejor.
Bla en korgstol som jag hittade, den behövde bara lite ny färg. Kanon fin blev den. Sen fick jag ork att städa vardagsrummet och putsade alla fönster där. Sen blev det inte så mycket mer. Mådde så dåligt med tryck över bröstet. Hittade en bra sida på nätet som var intressant att läsa. Precis hur jag mår. Måste ta mig i kragen nu....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar