måndag 7 september 2009

Ny vecka och nya möjligheter.....


Måndag igen. Helgen gick för fort igen. Har varit väldigt seg i dag, känns som att jag har haft klister under skorna. Fixade i ordning åt kaninerna och marsvinerna på Ponde i dag trots allt. Men skallen den värkte fortfarande. När ska den ge upp.

Tänkte ta mig hem tidigare i dag men det lyckades jag inte med. Jag var helt slut när jag körde hem, trodde jag skulle tuppa av när som helst. Orkade inte gå in när jag kom hem utan jag satt kvar i bilen i säkert 10 min och bara vilade och lyssnade på tystnaden. Sen lyckades jag släpa mig in och parkerade baken i trappan i säkert 10 min till.

Hm vad jag var effektiv i dag. Duktig som jag är och nästan glömt bort var att jag skulle på bio med syster i kväll. Det var bara att släpa sig in i duschen men orkade inte stå utan fick sitta på en pall och duscha. Men sen kunde jag kasta mig på soffan och vila en stund.

Bion var kanon kul och bra. Sandra Bullocks senaste. Helt klart se värd.

Tja måste försöka sova lite nu så jag orkar med morgon dagen......

" Behandla andra som du själv vill bli behandlad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar