tisdag 25 augusti 2009

Tisdag och fortfarande sjuk.

Jag som tänkte fara och jobba i dag men insåg att jag inte alls orkade fara ännu. Hade värsta huvudvärken i morse och fortfarande feber. När ska jag bli bra.
Hovslagaren kom idag med dessutom, stackaren jag orkade inte hämta Tula från betet. Så vi tog bilen dit upp och sen hämtade vi henne från hagen sen låg jag på brunnen och höll i henne medans han skodde. Säker hästhållning nja tror inte det. Men Tula stod och sov hon med. Hon såg väl att jag var död. Men nu är båda fin om hovarna igen. Pipos hovar verkade han inne i hagen.
Jag har vilat ordentligt i dag och suttit och pratat med Sandra när hon var förbi. Är helt isolerad här ute så när det kommer nån förbi håller jag på att prata ihjäl de. Och inte blir det bättre att jag är hes.
Nicke har satt upp gipsskivor på vindan i ett av rummmen och var tvungen att ta bort uttaget till telefonen så vi är utan vanlig. Och min mobil har Oliver ringt upp refillet på. Måste fylla på. Ska se om jag får igång den vanliga i morgon.
Ska gå sova.. God natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar