söndag 23 augusti 2009

Nej jag har inte tid..............

Då var det jag som föll dit, nu har jag blivit sjuk. Har feber och ont i skallen och halsen. Nu när jag hade tänkt göra så himla mycket. Hade behövt måla hallen på vindan och trappen. Men det är bara inse att jag får ta det lugnt och inte göra något alls. Suck....
Det är kanske det jag behöver att ta det lugnt. Det har varit jobbigt i veckan. Har kännt mig död i veckan som en gammal urvriden disktrasa.
I dag är det bygdetrav och det hade jag tänkt fara på men så blir det ju inte nu. Synd. Men nästa år då ska jag...
I fredags kväll var jag med Sandra och Marie och hämtade hennes nya häst. Vilken ponny hon är helt underbar. Förstår varför hon fastnade för henne.
Varför skulle jag åka med och hämta den alls jag hade ju feber. Men jag är glad att jag åkte ialla fall.
Pipo blev jätte glad över henne och de fastnade för varandra direkt. De var som att de alltid kännt varandra. De åt ur samma hö hög och kliade varandra och sånt. Så de två får stå tillsammans nu först.
Annas har det varit ganska lugnt här hemma i alla fall. Var på bio i går kväll med min syster. Vi kollade på Somaren med Göran, den var helt klart sevärd. Man fick sig ett gott skratt....
Nu ska jag ta och klä på mig och försöka göra något i alla fall.
Håll i hatten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar