onsdag 19 augusti 2009

Onsdag

Tja då var det onsdag igen. Har jobbat hela dagen som vanligt.
Var till boden till ATG kliniken med lilla Hilda från ponde. Tyvärr var hon inte i sån fin form som vi hade hoppats på. Stackars lilla pålle vad har hon varit med om igentligen. Halt på alla 4. Stackare.
Annars har det varit ganska lugnt. Trots allt. Jobbade lite längre än vad jag tänkte. Skulle ta hem oliver från träningen 19.30 och jag orkade bara inte åka hem och upp igen så jag satt och tog igen mig på ponde i stället.
Bäddade åt minigrisarna i ladan och gissa om de tyckte det var skönt med en större hage.
Easy ligger och snarkar bredvid mig här på soffan och nicke tittar på nått på Tv.
Jag är dö trött och måste ta mig i säng i tid. Det har blivit lite sena kvällar och dålig sömn. Ätit dåligt typ bara frukost i dag. KAnske inte så bra. Men jag försöker i alla fall.
Det var min sista vecka på ponde men det blev en månad till. Det var himla skönt för jag trivs så himla bra. Kunde inte ha det bättre.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar