torsdag 27 augusti 2009

Jag är döööööööööd...

I dag har jag varit och jobba och gissa om det var tungt. Ångrade ett tag att jag for men det blev bättre framåt lunch. Sen blev det tyvärr att åka och hämta hö. Det var inte lite vi lastade. Endast 230 stycken som vi fick lasta för hand upp på lastbilen. Sen skulle de lastas av och staplas upp inne i höladan. Jag blev helt slut och ville bara spy. Jag han inte äta lunch innan jag for. Orken tog helt slut. Höll på att svimma. Det var kanske inte så bra att fara med men vad skulle jag göra.
Vi tog en pizza sen för att snabbt få i oss mat. Det var super gott mums.
Sen Ringde Nicke och påminnde om att det var fotbolls match. Så det var ju bara att dra dit. Grabbarna var super duktiga och vann men de spelade kanonbra..
Har nyss kommit hem och gett hästarna mat och vatten.
Nu är det bara duschen kvar och sommar med ernst. Sen god natt. Törs inte tänka på vilken tränings värk man har i morgon...
Ha det bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar