fredag 28 augusti 2009

Äntligen Fredag


Ja då var det äntligen fredag igen. Är helt slut fortfarande efter gårdagens hö hämtning. Dagen har varit väldigt seg och det har varit svårt att fått nått gjort alls. Motiveringen har inte varit den bästa idag. När jag kom hem var jag död, la mig på soffan och somnade direkt som en klubbad säl. Sov säkert i 2 timmar. Men skönt var det.

Sitter och slappar framför tvn nu och ska kolla nån film. I morgon ska jag försöka ta mig ut på en härlig körtur med Tula. Jag längtar efter det.

Sen har jag fullt upp med att städa huset och gården och ska kanske slipa trappan först, det kommer ju damma en del. Efter det ska det målas i trappan och väggarna i hallen nere och uppe. Hm det blir fullt upp skulle jag tro.

Det ser ut som att jag inte hinner till Piteå i morgon *ler*. Tiden räcker inte till. Sen behöver jag göra massor hemma i kaoset.

Ha det bra.

1 kommentar:

  1. Hej
    Du får komma hit och kolla på köket och allt annat jag har fixat med, jag vill inte lägga ut de på bloggen än.
    / Jeanette

    SvaraRadera