måndag 24 augusti 2009

Hur trött är inte jag idag...


I dag har jag varit hemma, är sjuk ju. Har feber och ont i halsen. Tänkte det är bäst att vila upp sig ordentligt. Jag har vilat och tagit det lugnt, gissa om det var skönt.

Grabbarna har börjat skolan idag, Oliver i trean och Johannes i ettan. Gisses vad tiden går fort. När de kom hem från skolan drog de till skogen med 4-hjulingarna och plockade lingon och blåbär till mig. Att de är så himla söta och go mina pojkar.

Annars har det inte hänt så mycket i dag. Jo Oliver började måla i hallen på vindan. Det blir vita väggar och sen ska vi slipa golvet och om jag lyckas övertala min sambo, så ska vi måla det sen.....Det vore snyggt att måla det rutigt vit och ljus grå. Eller bara helvitt men det är en som bromsar. Hm han förstår inte hur fint det kommer att bli. Älskade gubbe ge med dig för det kommer att bli kanon bra... *ler*

Jag vill så himla mycket och allt helst på en gång men det är tur att man har en sambo som försöker hejda mig lite. Fast man inte alltid är överens.

Nu måste jag gå sova för hovslagaren kommer tidigt i morgon och jag är dö trött. Oj jag har glömt att ta medicinen igen. Ops inte bra.... Måste bli bättre på att ta den om jag ska bli frisk.

God natt my friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar