söndag 16 augusti 2009

Det var ett bra tag sen sist.....


Ja det var ett bra tag sen jag skrev nått alls. Har haft fullt upp som bara den.

Jag har börjat joba på ponderosa 4h gård för att komma i gång igen. Det är jätte kul men det är svårt att dra i bromsen i tid. Känner att jag håller på att ramla över kanten igen flera gånger. Måste ta det lugnt men jag känner mig jätte stressad över att de andra som är där ska tycka jag är lat och inte gör något. Så var det med en annan som jobbade där som oxå varit sjuk som mig.

Jag försöker värkligen att göra mitt bästa men det tar en massa energi av en när det är så himla mycket skit snack och jag sitter i mitten och får höra från båda hållen. Tror jag blir galen.

Men annars är det bra. Kan inte vara på ett bättre ställa att jobba. JAg har haft med mig mina hästar där några gånger och lilla pipo har blivit omtyckt.

Även Tula gick med på ett läger och det gick bra. Jag blir så himla stolt över mina små vänner......

Gissa vad som hände igår..........

Min söta lilla rara hund easy, Deja Vu Of Betty M, blev svensk CHAMPION!!!!!!!!

Snacka om att jag blev stolt... Min gulliga fina lilla hund..... Hon är en American Staffordshire Terrier som är så himla fin....

I helgen har jag varit på fotboll med oliver och kollat när han har spelat på BD Open. Det gick jätte bra. Han har blivit så duktig. Sen tog helgen slut.... *ler*

Men det har varit kul att vara på fotboll..


Sandra kom tillbaka med cleo i veckan, hon har inte haft det så lätt där hon stått. Hon är ju så himla snäll och Tula blev super glad när han kom "hem" igen....

Hon har städat och gjort så fint i stallet. Jag skulle ju ha städat hela sommaren men har inte orkat men nu är det gjort. Tack snälla sandra för det.


Nu ska jag ta och städa lite så jag får in min sekretär som jag har målat.....

Ska visa hur det blev sen...

Måste ringa och fixa några som kan hjälpa mig att bära in den då den väger massor....*ler*

Tack och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar