lördag 17 oktober 2009

Oliver 9 år


Lördag hela dagen och i dag fyller Oliver 9 år. Fatta vad fort det har gått. Det var nyss han var bebis känns det som. Skulle ha haft kalas här igår för alla hans kompisar men det var kaos i hela huset. Rörmockarna var här och drog rör. Var inte läge med barnkalas mitt i allt.

I Torsdags var jag in på operation direkt på morgonen och jag var inte i full form för kalas. Gubben var hemma och tog hand om mig igår. Han städade och fejade på.

Optimist som jag är så följde jag med till Haparanda och kolla på presenter till Oliver. Smart Anki. Hade jätte ont och det slet i såret när jag var i gång så mycket.


Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, sen kommer syster hit och gratta Oliver.

Jag och mormor har städat i Olivers rum och hängt upp nya gardiner i köket. Det kändes himla skönt att få gjort det.

I morgon tänkte jag försöka övertala gubben att sätta upp listerna på vindan. Jag blev less att vänta så jag drog i väg och köpte. Nu ska de bara upp oxå. Att allt ska ta sån himla tid att få gjort.

Ska gå duka fram nu och äta middag med familjen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar