måndag 5 oktober 2009

Åter en ny vecka


Då var det måndag igen. Helgen gick för fort igen. Men snart är det helg igen. Hela veckan är full späckad. Möten och möten och föräldramöte och träning... Ska klippa mig i morgon eftermiddag och köpa ett skrivbord till Johannes rum. Onsdag kommer gubben att jobba över som idag. Torsdag ska jag på möte men då är det träning med grabbarna och föräldramöte samtidigt. Hm hur ska denna vecka bli. Orkar inte fundera på det.

Sitter och kollar på sveriges fulaste hem och väntar på att guben ska komma hem. Vi hinner ses korta svängar. Men på fredag åker grabbarna till mormor och morfar och sover över. De blir borta tills söndag. Gud vad skönt. Ska äta något gott och mysa med Nicke på fredag. Vi ska måla trappan sen. Blir till att sova nere i helgen.

Men vi får vara ensamma hemma och bara rå om varandra. Åh det ska bli så mysigt. Vad jag längtar. Behöver verkligen det.

Jag har varit på så dåligt humör hela helgen och jag vet inte varför, bara är så sur och irriterad på allt och alla.

Tänk om jag hade haft möjlighet att åka bort ett tag och vila upp mig och slippa allt vad måsten heter. Men det är ändå avkoppling med att måla och greja på hemma. Men blir sååååå stressad av att det inte blir klart på en gång. Nått possitivt VI HADE VITT UTE PÅ GÅRDEN I MORSE!!! Det var så fint ute och klar luft fast det var snorhalt ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar