torsdag 1 oktober 2009

Brrrr

Jag håller på att frysa ihjäl här inne. Vi har ingen värme i huset just nu sen typ i våras. Måste dras nya rör i hela huset. Det skulle ha gjorts i somras men det tog en jäkla tid. Vi har fått skaffa två el element som vi har men det räcker inte långt alls. Nästa vecka är vi lovade att de skulla komma. Kommer de inte då blir jag tokig.............................. Då ringer jag nån annan direkt.........
Jag sover med tjock sockar och flera täcken och filtar... Jo jag är frusen av mig....

Har just läst mejlet från min plats förmedlare.... hm jag skulle in och anmäla mig nästa vecka för hon går på semester, tydligen blir min praktik slut nästa vecka. Blir inte ponde mer verkar det som. Det är tydligen bättre att jag går hemma drar fötterna efter mig än att vara på ponde och komma igång igen.

Jag undrar bara hur de tänker, jag har förklarat att jag vill vara kvar.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar