måndag 2 november 2009

Värsta tjejen


I dag var det meningen att jag skulle ta det lugnt och inte fara från byn alls. Men hur fort det kan ändras. Pratade med Kicki så jag drog till Ponde en snabbis trodde jag. Att jag saknar att vara där. Fick prata med mina pojkar där och ge de lite gofrukt att gnaga på. Gässen alltså. De är så himla fina och vackra. Synd att inte alla förstår det.... De har bara haft det lite tufft i livet....

När jag var på väg och hämta däcken till Kicki så hade hon ju punka, helt tomt i däcket. Virr pannan hade ingen aning när det hade hänt.....

Det var bara för Anki att dra på sig handskarna och skruva lös däcket och blåsa till nicke och byta........ JAg tog lös däcket och satte dit ett annat... Att jag var duktig............ Här behövs ingen tjurig gubbe.....

HAhaha

I morgon SKA jag vara hemma hela dagen. Ska på långtur med Tula och Easy. Det är så skönt att bara dra ut i skogen och inte ha några måsten.

Ska plocka lite mossa och sånt så jag har till i vinter...

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar