fredag 13 november 2009

Äntligen fredag


Äntligen var det helg igen. Sitter och gör ingenting. Orkar inte med så mycket mer just nu. Ska åka till mina föräldrar och hälsa på en sväng när gubben slutar. Det är ett bra tag sen jag var dit och hälsa på. Har inte haft ork med nått extra nu ett tag.

Trodde detta skulle bli en lugn och härlig fredag... haha hur jag kunde tro det.

Grabbarna bus är hemma idag då de inte var riktigt i form. Men gissa om det är jobbigt att vara hemma med två griniga och trötta ungar. De bråkar om allt.

Jag tror jag säger upp mig snart........*ler*

Annars blir det lugnt i kväll, idol på tv som vanligt...... Och kanske man orkar se slutet......

Fick svar på mina aningar idag. Ser vem som är ens vänner eller vem som skiter fullkomligt hur man mår bara man får sitt. Har blivit varnad men trodde inte på det. Men då man bara söker sig bråk hela tiden kan det inte vara alla andra det är fel på. Tack för att jag fick se din rätta sida lilla vän för vi kommer nog inte att vara vänner mer. Har fått för mycket skit bakom min rygg nu att det är fullt där nu. Helt obefogat dessutom. Städa bakom egna först................

Men det ska inte få förstöra min helg, vet vilka som är mina vänner nu.......... Kram på er alla ärliga.......... Ha en jätte bra fredag.

1 kommentar: