torsdag 12 november 2009

Det var ett bra tag sen

Johannes har börjat på ridskolan nu, på Ponderosa 4H så klart. Kanonkul. Han rider här på Lillan och det gick kanonbra. Bara hans höns mamma ville hålla sig undan och inte störa. Förlåt ska förbättra mig. Säg ÅT mig, ni törs det..... Hihi

Albert och Herbert på ponde. Två stiliga gäss som inte har haft det så lätt här i livet.





Sitter och kollar på barnprogram med grabbarna. Var upp tidigt i morse, tänkte fara och vaccinera grabbarna och mig. Var i god tid tänkte jag. Hahah men det hade flera andra med gjort. Det var total kaos. Finns inte en chans att jag ställer mig och köar i timmar med två otåliga ungar. Det är vansinne att det inte kan planeras bättre, samla ihop en massa folk för att vaccinera och har de glömt att det blir ju en massa bakterier och skit i rörelse då. Nä de skulle ha gjort på ett annat sätt.


Fast vi tog oss en heldag på ponde i alla fall. Orkade inte fara tillbaka hem då jag hade en tid på Af. Men det blev inställd.




Det blev ingen ridtur idag men Tula klagar nog inte. Easy har varit på en tripp med uppfödaren så hon är hemma när som helst. Äntligen........


Har varit tunga veckor nu, har varit riktigt dålig men det känns som att det håller på att bli bättre. Har legat på spikmattan ganska mycket. Snacka om att det är skönt.


Ska ta och kasta in mer ved i pannan nu så vi får lite varmare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar