fredag 10 juli 2009

Boden sväng


I går var vi till Anderas, Nickes kusin och hälsade på hans familj. Grabbarna var jätte sur att behöva åka bil så fruktansvärt långt och det finns inget att göra Boden.. ahhah vilken ljuvlig biltur. Suck.

Det blir inte nån lång bilsemester med de förrän de har blivit stora tror jag. Det var bråk konstant i baksätet.

När vi passerade loppisar ville jag stanna direkt, tänk om det fanns något fint att fynda. Nicke skyndade att gasa förbi med ett stort leende. Nästa gång kör jag!!!!!!!!!

Vi var borta hela dagen och det blev ingen kör eller rid tur i går. Jag gick ut i stallet direkt vi kom hem och mockade klart. Tänkte att hästarna skulle sova ute för det blåste ganska mycket. Tänkte att det inte kan vara så mycket små djur då. Men hästarna hade en annan ide, de skulle absolut in. Det var massor med knott kring de. Fast jag har dränkt de i medel. Det var bara att plocka in de stackarna. I hagen de går nu är hopplös när det blir skugga, då kokar det med små djur.

Annars blev det inget vettigt gjort den dan, jo vi var in på gubbdagis i luleå en sväng, jag köpte sandpapper till mitt stora projekt som jag måste komma i gång med. Tror jag har tagit vatten över huvdet men det är bara att bita i hop.

Det är en sekretär som jag fick i morsdags present, jag hade önskat mig den. JAg trodde inte den var så himla stor och tung men den var enorm och väger säkert ett ton. Jag som tänkte att den ska stå i sovrummet. Vi kommer aldrig att få upp den på vindan...*ler*

Ska visa bild på den senare. Den ska bli vit så klart....

Ha en bra dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar