onsdag 8 juli 2009

Äntligen sol

Idag kom solen äntligen fram, jag och grabbarna skyndade oss ut och köra en bra sväng med Tula, hon var väldigt pigg i dag. Det var så himla skönt att vara i stallet, min avkoppling, det finns inte bättre.
Jag har bakat i dag oxå. Det blev en rabarber kaka och käreksmums. Det blev kanon bra och jag brännde inte nått. Det brukar jag annars lyckas med.
Ska ta och glo på dumburken en stund. Easy ligger och snarkar på soffan. Hon var med när jag var och köra och hon sprang på så bra. Nöjd var hon sen. Gull hunden.
Grabbarna tycket det var skoj att vara med och åka.
Oliver var orolig att Nicke skulle lära sig köra häst för då skulle han alltid ta Tula för oss...
Jag skrattade bara och sa åt gullungen att den risken är nog väldigt liten tyvärr........ Ingen vore gladare än gubben om hästarna flyttade men det händer inte.............
I så fall flyttar jag med......*ler*
Håll i hatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar