onsdag 27 januari 2010

Storm, storm hela dagen


Gisses hur det blåser idag. Det är inte värt att gå utanför dörren alls.

Easy vill inte alls ut idag och katterna springer till dörren hela tiden och vill ut men ändrar sig i sista stund.

Nu kanske jag håller mig ifrån att rida idag, det vore bäst för mig. Det är nog inte meningen att jag ska rida alls. Min kropp är inte gjord för det. Har så ont i hela kroppen i dagar efter. Inte tränings värk i alla fall.

Tur man kan köra häst i stället då. Har suttit och kollat runt på lite olika vagnar och selar till pållarna. Men de är ju såååå himla dyra. Måste vinna på lotto först. Eller nått.

Har bestämt mig för att sälja massa lokselar som jag inte använder. Behöver bara en fin till Tula. De klarar jag mig kanon bra med. Baas loksele ska jag sälja fast det tar emot. Men kan inte spara på allt och den är ju i kanon skick. Då kan jag skaffa en maratonsele till Tula i stället.


Har en del beslut att spåna på i veckan, tråkiga men nog så viktiga. Var ska jag lägga energin som finns kvar... Ska jag stå och stampa på samma och inte bli klokare?

Har fått ett erbjudande som lät kanon för det är något som jag brinner för. Nått som jag måste fundera på...... Värd att lägga energi på och få så mycket tillbaka då inte som pengar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar