tisdag 17 augusti 2010

Äntligen klar luft


Jag hade en himla bra dag igår, energin kom för en stund och det var super härligt ute. Det var klar luft och inte så kvavt och fuktigt som det har varit vissa dagar i sommar. Det gick och andas hur lätt som helst igår.

Passade på och smorde upp lokselarna och fick in de på annons. Kanon.... Nått som jag har tänkt göra hela sommaren...... Bättre sent än aldrig....

Måste rensa bort lite i selkammaren med sånt som jag inte använder, bättre att nån som behöver det istället tar det...



I helgen var det stress utan dess like för att hinna med... Båda grabbarna spelade i BD Open, klart att det var kul att kolla men det var lite kämpigt att hinna på alla matcherna då det var 15 min mellan och en bit att köra mellan. Tur det fanns snälla personer som hjälpte mig :).

Nicke fick det stora uppdraget att stå och steka hamburgare mellan 10-15 endast....

Man blir så himla glad och se när de spelar och hur de utvecklas i spelet. Olivers lag blev poolvinnare och fick ta emot GULD igen... De vann guld på Luleå Spelen med..... Att man blir stolt.

Det gick bra för Johannes lag med... De är så himla gulliga små grabbarna....

Nu ska jag se om jag orkar gå tjära in en kälke så den hinner torka innan vintern....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar